#JomCelikDSLR Meter Ini Bantu Anda Dapat Gambar Yang Betul

belajar dslr mudah

Korang ada DSLR kamera tak? Tapi asyik guna auto mode sahaja. Pernah cuba manual mode tapi gambar tak menjadi? Ok saya kongsikan sikit asasnya satu persatu. Perhatikan meter ini, ia dapat bantu anda dapat gambar yang sempurna apabila menggunakan Manual mode DSLR. Tengok di skrin terdapat tanda +3 ; 0 ; -3. +3 = kawasan […]

Jom Daftar Kursus Kahwin Kuala Lumpur

AQ35

Nak tanya anda yang umur sebaya atau lebih kurang saya ni, dah pergi kursus kahwin ke belum? Biasalah umur-umur macam ni memang ligat bercinta lepas tu bertunang. Hehehe. Kalau belum pergi kursus kahwin lagi tak jadi masalah, tapi dapat selesaikan awal lagi bagus. Ok, bagi mereka yang belum berkahwin dan tinggal di sekitar Kuala Lumpur […]

Bagaimana Menjadi Pelabur Saham Akhirat? Ikuti 3 Langkah Mudah Projek SOD

penyerahan cek bantuan sekolah tahfiz kepada ustaz nazrey

taqaballahu minna wa minkum Pertamanya, saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca blog dan rakan-rakan yang mengenali diri ini. Maaf zahir & batin. Ok, kali ini berkongsi sedikit tentang projek Squad On Demand (SOD) yang baru dilancarkan oleh Tuan Syaizul Amal, Pengasas Kumpulan Syarikat BLINK yang lebih dikenali dengan penerbitan buku jenama Ain […]

#5ModalBisnes Sebelum Mula Berniaga. Modal Ke 5 Bukan Keutamaan

5 modal bisnes program usahawan ekonomi persahabatan

Sebelum mula berniaga, apa yang ada difikiran kita adalah “mana nak dapat modal? mana nak dapat duit?”. Benar, sumber kewangan diperlukan dalam perniagaan tapi tahukah anda ada 4 lagi modal dalam perniagaan yang boleh digunakan dan kewangan bukan isu utama.

Juadah Berbuka Buffet Ramadhan Casa Ombak Pilihan Warga Kuala Lumpur

buffet ramadhan casa ombak

Menu buffet ramadhan antara yang menjadi kegemaran warga kota. Bayar sekali, kita makan banyak kali sampai habis. Macam tu la nak senang ceritanya. Bagi penduduk Kuala Lumpur khasnya, sudahkah anda rebut peluang berbuka hidangan buffet ramadhan di Casa Ombak?